Kväller

Då va vi hemma igen.
Vi har inte gjort spec mycket alls idag.
Vi åkte ut till Darlingens föräldrar så han kunde byta däck på saaben, och Oliwer fick va hos sin farmor lite.
Sen åt vi mat hos dem. Spaghetti och köttfärssås=) Mumma=)

Sen åkte vi hem.
Skönt o ha slappardagar, fast man får lite ångest över att man inte har gjort nåt vettigt.
Har ni oxå ångest om man inte känner att man har gjort tillräckligt på en dag??
Har iaf fått massa handdukar tvättade och upphängda.
Jag sitter med en kopp te och darlingen sitter med en whisky.

Ska kolla runt lite på olika sidor, sen blir det kanske en film.
Eftersom att jag inte orkade färga ögonbrynen igår så är det hög tid att göra det oxå.
Imorgon bitti ska vi lämna in saaben på service, sen när vi får tillbaka den ska vi nog åka förbi tippen.
Har ju ett bord........(!) Hmmmm *harkel harkel*..... (Läs om det här), som behöver slängas. Har lite annat oxå som vi skulle behöva bli av med. Lite pyssel att sortera allt, men det e ganska kul. Oftast.

Skriver mer senare!
Ciao

Postat av: Nina

Yeak... Whiskey.. finns det nå vidrigare... Hua.. Gubben min är stor fanatiker av just whiskey.. Själv håller jag mig nu under graviditeten till Julmust=)



Kram

2008-11-11 @ 21:26:58
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Pernilla

Klart man får lite ångest, men ibland måste man bara få slöa också :)

2008-11-11 @ 21:43:51
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0