Sluta bli besviken

Nu var det längesen igen. Förlåt. Jag är tydligen kass på det här. 


Tur att min Instagram är lite mer levande iaf (sooffiz) 

Jag måste träna på att säga nej. Att säga nej utan att få dåligt samvete. 

Jag måste även träna på att inte bli besviken. 
Jag litar alldeles för mycket på folk och det visar sig gång på gång att de inte håller vad de lovar. Jag blir så besviken varje gång. Jag undrar varför inte jag är lika mycket värd som alla andra? Vad ska jag göra för att folk ska göra lika mycket för mig som jag gör för dem? 

Det bästa kanske är att bara ge upp? Bara bry mig om mig själv. Mig själv och mina kids. 

 

Jag är så trött på att vara ensam. Jag är så trött på att bli besviken. Jag är så trött att bli behandlad som en påse skit. 



Over and out. 


Postat av: E

Vet hur det känns, känner mig sååå ensam med. Vet varken ut eller in längre 😔😔

2017-09-24 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0