Lyxigt

Efter att ha jobbat ca 50-60h/v de första tre veckorna i september så bestämde jag mig för att ta det lite lugnt den här veckan. Jag har 31h bokat just nu den här veckan, och det tror jag räcker. 


Min kropp är så trött. Igår när lönen kom så bokade jag en massage på torsdag. Det kommer göra ont, men är likabra att ta tag i det nu innan det blir värre. Jag umgicks en stund med både spikmatta och foamroller igårkväll. Välbehövligt. 

Idag börjar jag jobba 14:30. Har hunnit lämna barnen, gått hem igen, druckit kaffe och färgat ögonbrynen. Efter det var det att hoppa in i bilen igen och hämta upp Towa som hade årlig kontroll hos ögondoktorn. 


Det såg likadant ut som för ett år sen, höger öga är lite sämre, men inte tillräckligt illa för att hon ska få glasögon- hennes besvikelse. "Mamma, jag som verkligen ville ha glasögon!"

Återkontroll om ett år igen, då får vi se vad som sägs. 

Nu hinner jag vila lite plus vika lite tvätt innan jag måste åka iväg mot jobbet. 


Tur att Carolina är hemma så jag har sällskap 😀


Ha det gott!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0