Julen 2017

Då har vi klarat av både julafton, juldagen och snart annandagen. 

Julafton spenderades med familjen- precis så som det ska vara. Många klappar, glada barn och god mat. Dock blev det märklig ordning på allt eftersom att barnen skulle till sin pappa, men det gick bra ändå 😃. 

(null)


Juldagen blev att ändra planer efter ett meddelande på morgonen. Jag gillar inte att ändra planer när saker och ting är bestämda, men det blev hur bra som helst ändå. Tur att Jenny finns i mitt liv. Henne kan man alltid lita på 😘. 

Vi tog några glas vin hemma hos mig och sen fortsatte vi nere på Olearys. Mycket folk blev det och det känns idag att jag inte är ung längre 😂 

(null)


Hur har ni haft det?

Kramar 

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV

Hej,
Jag har haft en lugn jul. Julafton hos svärmor och sedan hemma och bara hängt.
Ingen utgång på juldagaen för den här gamla damen inte *S*

Ha det gott!

2017-12-26 @ 20:31:04
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Cissi

Låter som en mysig jul, varit lugna dagar här med...

2017-12-26 @ 22:07:15
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0