Lev ditt liv.

Varför ska man leva sitt liv på ett sätt som man inte vill? 

Jobba på en arbetsplats som man inte trivs på, bo på nåt ställe där man inte vill bo, eller köra en bil som man inte vill köra?

Man kan faktiskt göra förändringar. Tro mig. Jag har gjort det. Alla tre ovanstående punkter har jag ändrat på.

Kan jag så kan ni.

Idag har jag varit i skolan. Vi var ute och övningskörde, sen tog vi lyxfika-paus på Ikea med nästan hela klassen :). Efter skolan så var vi på föräldramöte (eller typ kvartssamtal) på Oliwers skola. 

Sen har jag hunnit köra ett hårt CX-pass och nu badar jag. Ja jag badar nu. Blogga från mobilen is the shit.





Gör dem sakerna som du vill göra. Ingen kommer att tacka dig för att du mår dåligt på ditt jobb eller vad det kan vara. 

Lev livet- det gör jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0