Kalas hela dagen :)

Igår så hade kidsen kalas på Busiz. 

Vi ville inte göra nån stor grej av det hela så dem fick bjuda två kompisar var. 

Barnen lekte, öppnade paket, åt mat, lekte lite till och sen fick dem varsin gottepåse. 


Vi kom hem igen vid 14:30 och jag somnade som en stock på soffan. Nu har jag varit så här genomförkyld i en vecka, så himla trist!!

Vi skjutsade barnen till mormor och morfar där dem skulle tillbringa natten och åkte vidare på 40års kalas. 


Vid 2:30 (!!) åkte vi hemåt. 

Vilken härlig fest det var, god mat, härliga människor och massor av gamla historier och skratt. 

En perfekt fest!

Idag känner jag återigen att förkylningen vill vara kvar. Den har tagit ett större grepp om halsen igen, det viner i öronen och jag är trött i kroppen.

Idag blir det en lugn dag hemma. Det enda som vi ska lägga energi på är att Towa får fikagäster som ska fira att hon har blivit 3år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0