Somna tidigt?

Nä, somna tidigt- in my ass säger jag idag. 

Tanken var att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Kl 21 typ. Det gick sådär. 

Jag fastnade med mobilen. Jävla Facebook. Jävla candycrush. Jävla instagram. 

Jag känner mig stressad. Stressad och otillräcklig. Just nu så är det mycket jakt i Darlingens liv och då känner jag mig lite bortglömd. 
Sen att pendla fram och tillbaka till Sthlm varje dag gör ju oxå sitt med humöret. 

Imorgon ska kidsen lämnas ca 6:30. Jag måste åka mot Sthlm vid 7 för att lektionen börjar kl 8. Imorgon har vi dessutom våra första körlektioner med riktiga elever. 

Jaa, riktiga elever, innan har vi bara övat på varandra och det är inte samma sak att beskriva något för någon som redan kan.

Jag är nervös. Jag är asnervös. Jag vill inte. Jag vill sova hela dagen imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag ska lägga bort mobilen och jag ska somna. 

Imorgon ska jag vakna på rätt sida. Jag tycker att det är tråkigt att vara bitter. Livet blir mycket roligare om man är glad.



Tack snälla Darling för blommorna jag fick ikväll, förlåt att jag är så bitter. 

Godnatt önskar bitterf-an SoffiZ 😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0