Första körlektionen

Idag hade jag min första körlektion. Som lärare. Med röd skylt.

Det känns helt galet. Tiden har gått så himla snabbt och idag körde jag min första lektion med en riktig elev! 



Vi har ju övat massor på varandra, men det är inte samma sak som att öva på en riktig elev. 

Jag suger in det ordet riktig elev

Lektionen gick jättebra. Jag var nöjd. Min elev var nöjd. Min lärare och mina klasskompisar som satt i baksätet var nöjda. Självklart fanns det smågrejer att ändra, men i det stora hela var det en väldigt bra lektion.

Jag känner att jag har hittat min grej, jag blir mer och mer säker. Sen att jag har världens bästa klass gör ju inte saken sämre :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0