Tunnelrun 2014

I lördags sprang jag mitt livs första mil-lopp. 

Mitt mål var att klara milen på 75minuter. 

Jag har aldrig tagit tid på milen förut så visste inte alls vad jag skulle förvänta mig. 

Tillsammans med ca 42500 andra så genomförde jag loppet. 

Bitvis var det jobbiga backar och bitvis så var det nedför. Inne i tunneln bjöd de på ljusshow, människor som sjöng, en dj, snö och annat skoj.


Det var ett häftigt lopp med alla gula reflexvästar :) 

Jag klarade tiden jag hade satt.


Jag kom i mål på 72min :)

Postat av: Karin

Har sett några kort från Tomas också, en häftig upplevelse :) Duktiga du! :) Det var väl så många som hade anmält sig men sen var det runt 7000 som inte dök upp tror jag det va. Kramar

2014-11-26 @ 17:39:03
URL: http://onelifetolive.blogg.se
Postat av: Ann

Bravo =)
Grattis till Vinsten hos Trollmorsan!

Svar: Tack Ann!
SoffiZ

2014-12-18 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0