Träningssöndag

Idag började jag dagen med ett corepass kl 11.



Det är ett sånt pass som är jättetungt och man ångrar oftast att man kom dit. Däremot så är man alltid så galet stolt när man väl har kämpat sig igenom passet och man får andas ut ;)


När jag kom hem så kände jag att jag hade massor av ork kvar och begav mig ut på 5km. Jag sprang första kilometern och sen sa andningen ifrån. Jag sprang så mycket jag kunde och det blev iaf en ganska okej intervallträning. 



Nu på kvällskvisten så satt jag som allra bäst i soffan när Jenny tyckte att jag skulle med till gymmet och cykla. Jag är ju inte den som är den så det är klart att jag hängde på :)



Det blev 40min cykel och massor av skitsnack. Me like! 

Väl hemma sen så gick jag och Zelda 2km pw. 

Nu ligger jag i sängen och hoppas på att jag ska kunna somna snabbt. Jobbdags imorgon igen. Tidigt tidigt. 

Puss på er 💋



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0