Migränattack

Idag var vi en sväng på BVC. Oliwer hade en läkartid kl 10. 10:40 fick vi komma in och 10:45 gick vi ut. 

När vi kom hem igen så började Towa bli varm och jag började få huvudvärk. Jag tänkte att eftersom att jag inte hade druckit kaffe ännu så skulle det ge med sig när jag skulle hälla i mig dagens första kopp. 

Trodde jag ja.

Huvudvärken blev en miljon gånger värre. Towa somnade på mig och var kokhet. 
Jag kände migränen komma smygandes och jag bäddade ner mig i sängen. 

Jag låg där ca en kvart och sen fick jag den där känslan av att kräkas. Ni vet när man får lite smått panik och känner att jag måste till toan. Nu. 

Mycket riktigt. Jag tog mig till toan och kräktes.

Tillbaka i sängen så somnade jag och sov en timme. När jag blev väckt av Oliwer ca en timme senare så hade huvudvärken försvunnit. 

Om det var pga de två ibumetin jag tog eller pga sömnen det vet jag inte. 

Towa sov i över två timmar och hon är fortfarande varm. Det blir två dagars vab och hemmadagar. 




Postat av: Mamma och Mormor

Krya-på-er-kram från mig!!!

Svar: Tack ❤️
SoffiZ

2014-05-06 @ 21:31:14
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Man kommer till det stadiet själv då kroppen säger NEJ och STOP. Då gäller det att lyssna!

Kramar till er alla!

2014-05-07 @ 13:07:23
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0