Medium!

Idag var jag en sväng på stan med min mentorungdom Bella :). Vi kikade runt lite i affärerna och vi tog en fika. 

Vi gick in en sväng på h&m och jag hittade en snygg tubtopp som jag testade. Jag kunde ha MEDIUM! 


Det är en stor grej för mig som har varit en "largetjej" i många år. Linnet med meloner är oxå M. 

Senaste dagarna har fler och fler kommit fram och berömt mig över att jag är så duktig och ser så fin ut. Det ärtillochmed så att jag kan se det ibland. 

Fan jag är så glad och stolt över mig själv. Nu är det bara att öka :)



5km cykel och 6km pw blev det på kvällskvisten. 


Idag var det en kompis som frågade om jag vill agera hennes PT i höst :) Att jag vill :)


Jag mår galet bra just nu! 💃


Postat av: Mamma och Mormor

Härligt!!! <3
Kram!!

2014-05-02 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0