Min resa räknas

Som ni alla vet så är jag med i #minresaräknas #lifestylebymrr 2.0 just nu. 

Tiden går alldeles för snabbt och snart är vi i mål. 16 Veckor är snart över.

Kan man någonsin komma i mål? 

Meningen med hela den här grejen är att jag vill lära känna min kropp. Jag vill kunna styra lite med mat och träning. Vad mår jag bäst av? Just så vill jag leva. Jag vill kunna träna när jag vill och vad jag vill, det som funkar för mig.

Den 26/5 är #lifestylebymrr slut. Det är med blandade känslor som jag säger att det dels ska bli skönt att "klara" sig på egen hand, men samtidigt är det galet skrämmande. 

Kommer jag att kunna fortsätta att hålla mig till nyttig mat, träna ett X antal ggr i veckan och inte falla för massa onyttigheter? Allt är en balansgång. Alla är individer och man måste hitta något som funkar för sig själv. 

Min vikt jag ligger på just nu är det lägsta jag har varit på sen innan jag blev gravid första gången. Det är en ganska härlig känsla när man ställer sig på vågen och den visar 5-6kg mindre än den brukar. 






Kroppsligt så mår jag mycket bättre än på flera år. Jag måste fortfarande ta alla mina astmamediciner varje dag, men en dag kanske jag kan dra ner på dem? 

Kom ihåg: min resa räknas- det gör din också! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0