Bilder

Det är helt otroligt vad vissa bilder säger. Som det gamla ordspråket "en bild säger mer än tusen ord", det stämmer verkligen. 


Bilderna på den övre raden är tagna några dagar före #lifestylebymrr började.

De undre bilderna är tagna häromdagen.

Det skiljer ca 3-4kg mellan bilderna, men det har hänt massor med kroppen. Den har blivit lite tightare- absolut, men det som jag tycker är störst skillnad är hållningen. 


En annan bild som jämför lite är denna: 


Det är ett år mellan bilderna. På "tjockisbilden" orkade jag knappt springa 0,5km och hade ofta ont i ryggen. 

Nu, ett år senare så mår jag mycket bättre kroppsligt samt orkar springa mycket längre. Det ligger ett X-antal träningstimmar mellan bilderna. 


Jag kommer aldrig gå tillbaka till den där tjockisbilden. Aldrig

Jag har förändrat mitt liv. Det kan du oxå göra.

Vill man så kan man 👍

Postat av: sofie

Duktig du varit! Vilken resa du gjort:-) härligt när man kan se resultat sådär svart på vitt. Att ta bilder på sina framsteg är nog ännu mer effektivt än att mätta och väga sig:-)

2014-05-18 @ 13:45:44
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Karin

Bra jobbat vännen :) Väldigt stor skillnad och jag förstår varför du är stolt...det skulle jag också va. You go girl!!!! :)

2014-05-19 @ 12:21:35
URL: http://onelifetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0