Älska

Att man älskar sin familj och sina barn känns som en självklarhet. Det borde iaf vara det för alla. 

Men kan man älska tatueringar? 

Mina nyaste stjärnor som jag har gjort känns så himla bra. De känns så himla jag. Så himla Sofia


Tanken är att det ska fyllas på med stjärnor runt hela axeln och sen ska det skuggas. Jag tror att det kommer att bli kanon. 

Stjärnorna känns så himla "jag" att det nästan känns som att jag har gjort dem för sent. De borde kommit dit för flera år sen. 

Har ni några tatueringar som ni "älskar"? Någon tatuering som är lite mer speciell än de andra? Eller kanske tvärtom, har ni några tatueringar som ni hatar? 

Dela gärna med er :)

Godnatt finingar :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0