Nu. Ja nu jävlar!

Ni vet att jag pluggade till massageterapeut förra året? Pga allt som hände i mitt liv så la jag hela utbildningen lite på is.

Nu känner jag att jag är redo att ta upp det igen och idag ringde jag numret som har legat som en stor tyngd på mina axlar så länge- till skolan.

Jag hade ett bra samtal med en av mina lärare och är mer taggad än nånsin att klara av det här nu :)



Det är mycket att ta igen, mycket som är glömt men som ändå går att gräva fram från bakhuvudet :) 

Nu jävlar är jag taggad!


Postat av: Mamma och mormor

Jag är så stolt över dig, att du tar upp det här igen, nu är det bara att kämpa på så fixar du det!!!
Kram!

2014-03-08 @ 10:45:33
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hejja hejja dig!!!

2014-03-09 @ 20:26:33
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0