Sleepless

Alltså det här med sömnlösa nätter. 

Fyfan så drygt det är. Jag är jättetrött, går och lägger mig. Är fortfarande trött. Men vad händer? Jag somnar inte! I natt låg jag över fyra timmar i sängen och försökte somna. 

Det här händer nästan varje arbetspass. 

Tänk om jag skulle kunna få vara utsövd när jag ska jobba. Hur känns det? Tänk så lyxigt det vore. 

Jag längtar till den dagen. Jag mår så dåligt av det här. Min kropp tar otroligt mycket stryk. 



Det var iaf väldigt vackert imorse 4:45. Dimman låg tät och solen gick upp. 

Någon av er som har samma problem med sömn?

Postat av: Camilla

Jag har haft sömnsvårigheter till och från i många år (säkert 10 år) men har fått hjälp med sömntabletter som jag äter i perioder när sömnen är dålig (dom ska inte va beroendeframkallande iaf inte dom jag har och jag har dom ju i perioder äter ett tag kanske är utan 6 månader eller nåt) har nu även fått insomningstabletter dom hjälper mig bara att somna är snabbverkande (dom är dock beroende framkallande så dom tar ja bara när ja märker ja inte somnar bra dagen innan jobb då dom inte sitter i på morgonen utan bara hjälper att just somna.) Prata med din vardcentral att det påverkar jobbet och att du inte mår bra om du inte hinner sova blir ju inre stress. Då får du säkert hjälp. Kram

Svar: Tack snälla för tipset ❤️
SoffiZ

2014-06-27 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0