Plötsligt!

Ibland blir man förvånad över hur fort tiden går. 

Den föregående veckan bestod bara av jobb, jobb och jobb.

Måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Den lilla lediga onsdagen tog slut alldeles för fort ändå, då hade jag ett besök hos tandläkaren. 

Nu är det en ny vecka. 

En ledig vecka. 

Vi bestämde oss för att ta föräldraledigt några kortveckor i sommar, dvs de veckorna vi bara jobbar onsdag och torsdag. 

Igår umgicks jag med min mentorungdom Bella under några timmar. Vi åkte till Ö&B och köpte bord och stolar till husvagnen och sen lämnade vi dem ute i husvagnen. 

Sen spelade vi lite minigolf. Jag har inte spelat på länge men det var mysigt. Jag fick 60p och hon fick 65p. 


Efter golfen tog vi en fika :)


Alltså den blåbärspajen med glass på café aktersnurran. Mmmm!!!

När jag hade skjutsat hem Bella igen så hämtade jag familjen och så åkte vi till husvagnen igen. 

Tanken var att vi skulle sätta upp förtältet. Vi hade aldrig satt upp det och jag känner att göra det första gången på en camping känns "sådär". 

Det tog ca en timme och det blev kanonbra!! Även förtältsmattan som vi köpte på Gekås blev jättebra! Lovely!!



Åh vad jag längtar till att åka ut på en längre sväng så vi verkligen kan använda förtältet fullt ut! 


Kvällen avslutade jag med en pw/joggingsväng. 



Det känns skönt att kommit igång igen nu efter förra veckans lathet. Jag varken kan eller orkar träna så mycket när R jobbar kväll och jag jobbar morgon. 

Nu blir det ändring på det :) 

Önskar er alla en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0