Kyckling och chokladmuffins :)

Idag har jag och kidsen varit hemma. Oliwer är inte riktigt fit for fight. 

Jag har hunnit med ganska mycket. Sorterat och vikt massor av tvätt, städat, tvättat med mera. 


Till lunch gjorde jag kycklingfilé, ris och beasås. Mmm! Towa blev min lunchdate. Oliwer sov en timme mitt på dagen. (Vilket han aldrig gör, så nåt är fel)

När han hade vaknat (och Towa somnat) så ville han baka. Igår lovade jag att vi skulle baka muffins och det är bara att hålla det man lovar. 

Jag smet över till grannen och lånade lite smör och sen började vi. 


Resultatet blev chokladmuffins och dem är helt farligt goda. (Jag har redan ätit tre.....)

Ikväll ska vi få hem en diskmaskin. Tackarrr! 

Postat av: fröken M

Gud va gott ! Hör har det bakats för fullt idag - dock inte till mig. Lillasyster fyller 30 i morgon och henneskollegor ska bjudas på fika :) kram

Svar: Gott med fika! Kanske inte så nyttigt, men gott!!
SoffiZ

2014-06-30 @ 18:46:34
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0