Gekås Ullared

Idag har vi tillbringat några timmar i varuhuset Gekås. 

Jag tänkte visa några bilder från dagen :) 




Det var galet mycket folk (som vanligt) men vi hittade det vi skulle ha, och lite till (som vanligt)

Vi börjar med Towas kläder:





Hon hittade en hel del :) 

Här kommer Oliwers kläder:





Oliwer hittade oxå en hel del fina plagg, blir perfekt tills när skolan börjar :)


Jag hittade oxå några plagg (Nehe??!)





Lite inredning:



Och några örhängen: 



Jag är väldans nöjd med dagens fynd. Vi köpte även ett campingbord och en förtältmatta. 



Oliwer ville att jag skulle visa några av deras fynd ;) bäst att lyda :)





Resten av dagen ser ut såhär. Ev en sväng till äventyrsgolfen :)


Jag älskar mitt liv ❤️ 

Postat av: Mamma och Mormor

Det ser ut som om ni kommer att klara er ett tag nu...
Kram!

2014-06-07 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0