Underbara familj

I måndags åkte jag och min lilla familj och hämtade husvagnen och rullade hem till våra vänner Söbergs igen. Darlingen parkerade husvagnen på "våran" plats och sen började vi vår lediga vecka.

Jag bjuder på några instagambilder ;)




Vi hade lite "nagelvård". Stora som små fick både händer och tånaglar målade ;) 



Gordon och Freja var med så ofta och mycket de kunde. Zelda var oxå med, men de fick inte leka med varann.



Amanda bjöd mig på "afternoon tea". Mycket gott och en mycket söt lite. Servitris :)


Den fina dörren ute på farstun blev min "lott". Jag slipade, dammsög, tejpade, målade, tejpade igen och målade ännu mer- i nya färger. Dörren skulle få tre olika färger och så snygg den blev! Jag är väldigt nöjd över resultatet och Söbergs oxå :)




På kvällskvisten åkte vi till badplatsen och sålänge kidsen i sjön. Eller de kanske slängde sig själva?! ;)



Kvällarna har tillbringats med mycket skratt, god mat och massor av vin :)



Morgonkaffe i solen och sen har vi fortsatt att jobba. 



Jag kletade färg på ett bord. Det blev jättefint :)





Färdigt!! Gaah så snyggt det blev!! Tänk er några snygga gardiner, ljuslyktor och kuddar. Det kommer att bli helt underbart! 



Självklart invigde vi farstun :)




På CampingSöberg kan allt hända och jag fick en rejäl tatuering på benet. Dessvärre har den redan försvunnit :(



Såååå fiiint!!!!



Jag sponsrade CampingSöberg med en pool. Den blev väldigt uppskattad av alla barnen :) Sen att det var typ -10 grader i den verkade inte bekomma någon av dem.





Jag som aldrig blir brun har fått färg!! Jag har fått en snygg brun färg på axlarna. Love it! 


Tack snälla familjen Söberg för att vi får komma och campa hos er. Vi har haft en helt underbar vecka med skratt, god mat, god dricka, solning, måleri, badning och allt annat som man behöver.  

Postat av: Mamma och Mormor

Åh, vilken härlig vecka ni haft!! Underbara vänner, var rädd om dem!! Kram!!

2014-07-20 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0