Skärgårdsvåfflan

 Idag hade jag och min mentorungdom Bella en date. Vi bestämde oss för att besöka Skärgårdsvåfflan i Oxelösund. 

Vi hade vara hört bra om dem men var lite rädda för att det eventuellt skulle vara massor med folk. 

När vi kom dit (ca kl 15) så var det full rulle. Men köerna gick ganska snabbt och från att vi ställde oss i kö tills att vi fått våra våfflor tog det ca 30min. 

Jag tog en härlig våffla med vaniljglass, färska jordgubbar och passionsfrukt.


Jag köpte en kopp kaffe till fikat. Det var så smart att man får en kåsa att dricka ur. Det ingår påtår och om man tar med lådan nästa besök så får man kaffe för 10kr :)

Absolut värt ett besök! Jättegoda våfflor och helt underbar natur! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0