Semester!!

Äntligen har vi semester. Självklart så utnyttjar vi det till 100% och väntade inte många minuter innan vi åkte iväg.


Dagen började tidigt. Jag lämnade barnen vid 5 och åkte mot jobbet. 9 timmar senare var jag fri!


Det tog ca 1,5h för oss att packa det sista och greja lite hemma innan vi hämtade husvagnen.



Taggade till tusen!!!



I Östergötland öppnade sig himlen och det blev ganska mörkt en stund. Dock ljusnade det ganska snabbt och vi fick inte så jättemycket regn på oss.



Vi kom fram till Östanå i Vetlanda och möttes av mina föräldrar till kidsens förtjusning!!

Vi parkerade och sen hälsade vi på en sväng hos moster i stugan.


Jag, Towa och Oliwer tog oss ett kvällsbad. Helt underbart skönt i vattnet. Varmare i vattnet än på land. 


Det är helt underbart här. Jag har varit här många somrar i mitt liv, nästan alla somrar. Det är absolut en av de bästa platserna jag vet. Sen kan jag ju inte låta bli att ta massor av bilder när det är solnedgång och motljus mot vattnet. 

Vi har det helt underbart! 

Höres! Ciao! 

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Så mysigt! Njut nu till tusen för det är ni såå värda!!!


kramar

2014-07-28 @ 09:07:59
URL: http://agnieszka.se
Postat av: Mamma och Mormor

Fina Östanå!!!
Underbara bilder!
Kram!!

2014-07-31 @ 09:40:47
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det låter helt underbart

2014-07-31 @ 14:59:52
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0