Jobbig vecka

I måndags gick jag hem från jobbet vid ca 7:30. Jag hade halsont och kunde knappt svälja. 

Jag var hemma hela tisdagen och även kidsen var hemma då. 

På onsdagen och torsdagen så solade vi och badade. Förkylningen var så gott som bortblåst. 

På fredagen stod det återigen jobb på schemat och som ett brev på posten så blev näsan täppt och hostan blev värre. 

Jag jobbade iaf alla mina timmar och när jag kom hem igår så däckade jag i sängen. 

Nu tänker jag bli frisk snabbt så vi kan utnyttja den här lediga veckan till fullo! Vi hade tänkt att träffa vänner och att bo i husvagnen :)


En ledig vecka och sen en jobbvecka kvar. Sen semester och sen börjar min skola! Iiiih!! 


Min älskade Darling bjöd på vildsvinsrevben med potatisgratäng igårkväll. Mmm!! Han kan han! ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0