Fastnat

Jösses. Jag har fastnat. 

Jag får testa Storytel gratis i en månad via Buzzador.

Första boken jag lyssnar på är "en man som heter Ove"


Jag har lyssnat i över 2timmar nu. Snacka om fast!!

Vill du bli en Buzzador?

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner.

För att registrera dig: SMSa: Buzzador SoffiZ till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Komplettera din profil vid första inloggning.

Ladda ner vår app (Buzzador) från App Store, Google Play eller Windows Store. 

Hälsningar,

SoffiZ


Postat av: A-K.S- Dagdrömmaren

Låter trevligt, kanske borde testa :)

Svar: Ja gör det :) kanonbra 👍
SoffiZ

2014-07-19 @ 13:16:25
URL: http://aks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0