Skolstart

Idag var det dags. Skolstart.



Jag har väntat och längtat efter att den här dagen skulle komma samtidigt som jag har haft lite ångest över att sommaren ska ta slut.

Imorse åkte jag upp till Sthlm och träffade min nya klass. Det verkar vara en väldigt bra klass och det märks verkligen att alla som har sökt till den här utbildningen har ett stort intresse av att bli trafiklärare. 

Vi hade upprop, gick en sväng på skolan och tittade på lokalerna (det fanns ett gym-yeey!), drack kaffe och gick igenom schemat. 

Efter skolan så tog jag och min nyfunna vän och klasskompis Angelica en sväng på Ikea. 

På väg hem stannade jag på Stadium i Södertälje. De skulle stänga butiken (de ska bli stadium outlet) och därför hade de 50% på allt. Tackar! 


Jag känner att jag har hittat rätt. Det här känns galet rätt och jag är så nöjd att jag vågade ta steget och börja plugga. 


Just ja, en annan sak, jag fyller år idag oxå ;) wooooopaaaah!



Happy birthday to me!  

Postat av: Mamma och Mormor

Härligt att du haft en så bra födelsedag!!
Kram!

2014-08-20 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0