Öppet hus

Idag har vi haft öppet hus hemma. Anledningen är att jag fyller år på onsdag men då är jag i skolan. 

Våra familjer och vänner har varit här idag och firat mig :)



Jenny gjorde världens coolaste tårta. Den blev helt perfekt och var helt underbart god!




Jag fick fina födelsedagspresenter av barnen. Oliwer hade köpt en fin tröja som passade perfekt. Towa hade köpt ett armband och ett par örhängen :)


Jag fick så fina saker av alla. Blommor, choklad, ljusstakar, en Desigualtröja och en desigualväska, smycken och en cykel! Cykeln har jag inte fått ännu, men vilken grym present!!

Nu ikväll lyxade vi till det; 


Kräftor, räkor och hemmagjord aioli. 

Ena katten- Flisan- älskar skaldjur och blir väldigt "närgången" när vi lyxar till det :)


Tack snälla familjen och vänner för en perfekt eftermiddag med gott fika, fina presenter och bra sällskap. Älskar er allihop ❤️
 

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Älskar dig också!

2014-08-18 @ 11:57:49
URL: http://agnieszka.se
Postat av: Mamma och Mormor

Älskar dig också!!!
Kram!

2014-08-20 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0