Holmsjö, Blekinge

I onsdags kom vi till Holmsjö. 

Vi parkerade husvagnen och sen dess har det varit full rulle. 

Vi har lekt, badat, varit inne i Karlskrona, shoppat, ätit gott, tvättat bilen och haft det bra. 

Dagarna går galet snabbt och imorgon är det redan lördag. 
Imorgon tänkte vi äta frukost och sen plocka ihop alla saker som vi (barnen) har släpat ut överallt och sen bege oss mot Västervik.

Jag tänkte som vanligt bjuda på några bilder 😜



Det är helt underbart vackert här nere i söder. Towa blåser såpbubblor på understa bilden :)




Självklart har jag hunnit med lite shopping. Det är rea lite överallt och sånt har jag ju ett extra öga för ;)

Kläderna högst upp köpte jag till barnen på Astrid Lindgrens värld. Tröjorna som är till mig betalade jag 260kr för (totalt!) yeehaa! Och äntligen köpte jag mig en kettlebell. Det har jag pratat så länge om, och nu äntligen slog jag till. 




Bilen är nytvättad och vi är snart redo för avfärd mot nya mål.

God natt 🌟 


Postat av: Mamma och Mormor

fina kort!!!
Ha det så kul i Västervik!
Kram!!!

2014-08-02 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0