Komfortzon?

Alla har sin komfortzon. Sin egen lilla bubbla som man känner sig säker i. 

Ibland måste man komma ur den zonen för att kunna utvecklas.

Den här veckan kör vi bänkpress i #lifestylebymrr. Jag har bara kört bänkpress typ 4ggr i hela mitt liv, dvs galet dålig teknik. 

Jag klarade 40kg. En vän filmade och tanken var att det skulle redovisas på instagram. Jag känner att 40kg är alldeles för dåligt för att jag skulle vilja visa det på ig. 

Jag fick visa det i den slutna #lifestylebymrr-gruppen på fb. Tack! 

Jag hann knappt ladda upp filmen innan det rasade in bra och peppande kommentarer! Alla tycker att det ser jättebra ut och att jag är grym som tar 40kg som nybörjare. Om jag bara övar på tekniken så kommer kilona komma smygande. 

Jag är så himla glad att jag har gått med i den här tävligen/utmaningen och fått lära känna så himla fina människor. Alla människor i Min resa räknas gruppen på fb är helt underbara, men i lifestylebymrr gruppen så kör alla diet och samma tävlingar.  

Jag är nästan beredd att säga att det här är något av det bästa jag har gjort i mitt liv. En värdefull investering i mitt liv. 



Stor kram till alla er som behöver en ✨🌟✨



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0