Frågor

Vissa frågor blir man väldigt glad av att höra. Idag fick jag en sån fråga.

"Hur mycket har du gått ner i vikt?"

Mitt svar "4-5kg, men jag har tränat massor och gjort om kroppen".

"Det syns verkligen! Bra jobbat!"

Man känner hur man växer lite samtidigt som man blir väldigt stolt. 
Så är det. Alla människor tycker om smicker och beröm, särskilt när det kommer från någon som man ser verkligen säger det från hjärtat.


Dagens outfit bestod av jeansen med stjärnor på (som var alldeles försmå när jag köpte dem, men jag köpte dem ändå för att jag vägrade sluta tro på att jag inte skulle fixa att komma i dem), en tunika som jag köpt på en kurs i Skärholmen och en kavaj som jag hade när jag var ung. 

Ja, när jag var ung, dvs innan jag fick barnen. Jag vet att jag testade kavajen för nåt år sen och det gick knappt att stänga den. Dock vägrade jag att göra mig av med den för den är så himla "jag". 

Till det mina nya snygga stövlar från Scorett. 

Ibland sträcker man på sig lite mer och känner sig snygg. Idag var en sån dag, jag kände mig snygg. 


Tack snälla Agge för att jag fick komma på din fest, jag hoppas att ni hade det roligt på krogen utan mig. Som den nyktra partypooper jag är just nu. 


Grattis återigen på födelsedagen gumman ❤️

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack för att du kom! Ja krogen var roligt men nu får det nog vara lungt ett bra tag på den fronten :)

Puss

2014-04-14 @ 08:21:20
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0