Förkyld vecka

Hela veckan har vi varit förkylda, hela familjen. Dock har vi jobbat precis som vanligt. 

Idag var första passet på gymmet på en hel vecka. Jag cyklade dit och hade hela gymmet för mig själv :) 



Den här veckan har vi marklyft som utmaning i #lifestylebymrr. Jag har aldrig kört marklyft- aldrig i hela mitt liv. 

Jag passade på att testa lite nu när jag var ensam. Det var ganska svårt och jag måste ta reda på mer fakta om tekniken. 85kg klarade jag iaf. Bättre än inget. 

Annars har det inte hänt mycket i våra liv. Vi jobbar och sliter. Imorgon har jag en ångestladdad tid hos tandläkaren och sen ska vi iväg på utflykt :) 



Ha det gott finingar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0