I´m back!

Hej!
 
Har ni saknat mig? Jag ser att ni har varit inne och kikat hos mig varje dag fast jag har varit kass på att ta hand om min lilla blogg.
 
 
Vad har hänt sen sist?
 
Jag har varit fem dagar i skolan. Tur och retur till Linköping, praktik, tenta, skelettbitar, muskler, ursprung, fästen, skratt och härliga klasskompisar.
 
Jag har jobbat på mitt vanliga jobb.
 
De få dagarna jag har varit ledig har jag spenderat med min familj.
 
 
 
Vi har fått ännu mer snö. Mer vinter! Vi har varit ute och testat Oliwers snowracer som han fick i julklapp. Han är helt galen och svischar ner för backen i en jäkla fart!
 
 
På fredag ska jag och min vän Karin åka på en efterlängtad kryssning. :)
 
 
Silja Galaxy. Det kommer att bli grymt!
 
 
Vad har ni haft för er sen sist? ;)
 
 

Postat av: Marie-Louise

Ha det så trevligt på kryssningen vännen. Kram

2013-01-17 @ 19:07:04
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0