Lista snodd från Tjejmorsan

Jag var inne hos Tjejmorsan och hälsade på en sväng. Jag hittade en rolig lista som jag snodde ;)

  1. Vad heter du? SoffiZ. Okej, OM man läser på körkortet står det Sofia Marie Johanna.
  2. Vem fick du dessa frågor av? Fick och fick... Jag snodde dem av Tjejmorsan. Hehe :)
  3. Hur gammal är du? Jag fyller 30år i sommar! Då blire fest!
  4. Är du romantisk?Ja det vill jag absolut säga att jag är.
  5. Hur lång är du? 171cm
  6. Vilken ögonfärg har du? Blåa
  7. Har du stationär eller bärbar dator? En liten rosa hp (bärbar såklart) och en ipad med rosa fodral :)
  8. Vilka städer har du bott i? Oxelösund, Nyköping, Växjö och Jönåker.
  9. Tycker du om kaffe? Om jag tycker om kaffe, jag älskar kaffe!
  10. Tycker du om att mysa/kela?  Jaaaop.
  11. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska kan jag och så kan jag lite franska. En hög med ord på latin och massa "Bra att kunna-ord" på olika språk.
  12. Har du någonsin åkt ambulans? Näe faktiskt inte.
  13. Vad har du för ringsignal? En otroligt jobbig röst som skriker "RING RING!!!!" (Jag har planer på att byta....)
  14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Mina fina barn såklart.
  15. Kan du byta olja på bilen? Byta olja? Näe, men jag kan fylla på olja... ;)
  16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope. Jag kör alltid lugnt och fint ;)
  17. Vad är det bästa som hänt dig? Mina barn!
  18. Vad är det värsta som hänt dig? Måste nog svara mina fyra st missfall.
  19. Har du varit med i tidningen? Ja det har jag varit. Både lokalt och i stora Sverige.
  20. Har du någon piercing? Japp. Vill ni veta var? Naveln och tungan bland annat ;)
  21. Civilstånd? Jo
  22. Hur bor du? I en stor villa på landet
  23. Vilket är ditt drömjobb? Vet inte riktigt. Något som jag trivs med. Att längta efter att få vakna på morgonen och att få bege sig mot jobbet. Jag har inte hittat mitt dröm jobb. Ännu.
  24. Vad har du haft för husdjur? Har två hundar och två katter nu. Har tidigare haft ett marsvin.
  25. Vad arbetar du med idag? Jag bossar runt i säkerhetskontrollen på en flygplats ;)
  26. Kan du åka slalom? Ja, fast det var några år sen som jag åkte utför tyvärr :/
  27. Vad har du för utbildning? Gymnasiet? Samhäll/ekonomi- företag. Annars är jag utbildad flygplatskontrollant och snart är jag diplomerad massageterapeut :)
  28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Brösten.
  29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen. 
  30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Förmodligen kommer ingen göra det, men den som vill är välkommen. Säg till isf så jag kan kika på era svar ;)

Postat av: Ewa / Tjejmorsan

Härligt att få läsa dina svar :) Kramar

2013-02-18 @ 09:04:41
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0