Göteborgs vistelse :)

Jag tänkte slänga upp ett inlägg med ett gäng bilder från vår Göteborgsvistelse förra helgen :) (Bättre sent än aldrig!)
 
 
Hotell Örgryte var alldels perfekt. Ett bra rum med en stor och skön säng.
 
 
Till min stora förtjusning fanns det ett badkar! Ni som känner mig vet att jag badar minst en gång per dygn ;)
 
 
När vi hade tagit lite vin och slappat en stund på rummet så begav vi oss till Rondo. Perfekt med gångavstånd. Vi tittade på After Dark :)
Efter en kanonbra show promenerade vi till Avenyn och drack lite mer vin. Sen gick vi tillbaka till hotellet igen.
 
 
 
Morgonen startade med en härlig frukostbuffé! Det var nog en av de bästa frukostar som jag någonsin har ätit. Det fanns allt. Jättefräscht och jättegott! Tummen upp!
 
 
Efter frukosten checkade vi ut och sedan begav vi oss mot Universeum.
 
 
Det var en härlig helg i Göteborg. Lugnt och skönt. Lite konstigt att inte barnen var med, men samtidigt skönt att bara få vara själva :)
 

Postat av: ♥ Sojka ♥

Hej!
Du har tidigare varit med och tävlat om Weleda produkter i min blogg och vill bara tipsa om en ny fantastisk tävling i min blogg med just Weleda! :D
Hela 6 paket tävlas ut!
http://www.sojka.se/tavling-vinn-1-av-6-harliga-paket-fran-weleda/

2013-02-24 @ 14:16:32
URL: http://www.sojka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0