Två gips...

Oliwer blev gipsad på armen igår på akuten. Han har numer två st gips, på samma gång :/




När vi kom in i röntgenrummet utbrast Oliwer: "här känner jag igen mig!??" haha jaa, det är ju tredje gången vi är där på tre veckor....

Armen var väldigt svullen så läkaren kunde inte avgöra om det fanns någon fraktur. Därför fick Oliwer en gipsskena och när vi ska till ortopeden på fredag (för att kolla benet....) ska vi även ta en kik på armen.


Fan vad jag är trött på sjukhuset nu!

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Huga, stackars liten! Men nu har han väl gjort av med all otur hoppas jag ...
Kram

2012-11-26 @ 07:08:48
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0