Trött och bitter

Idag är jag trött- Jag kan inte ens minnas när jag var så här trött sist.
 
På jobbet kändes det som att jag hade kunnat somna ståendes i nåt hörn. Efter några timmar kom huvudvärken smygandes. En kollega "trollade" fram två huvudvärkstabletter hur fickan. Stort tack för dem! De och den stora kaffekoppen gjorde susen :)
 
 
Nu märks det verkligen att vintertidtabellen har börjat. Inte ens halvfulla flighter, inställda flighter och massor med dötid. Dötid är både bra och dåligt. Man hinner göra massa såna saker som man kanske inte hinner i "vanliga" fall, men samtidigt så är det galet långsamt och tråkigt.
 
 
 
Idag är det middag i Sthlm. Bloggmammorna ska träffas. Tanken var från början att jag inte skulle med, sen fick jag för mig att jag ville följa med, men sen lyssnade jag på min kropp och sa ifrån (igen).
Just nu är jag galet bitter. Jag vill ju vara med. Jag vill oxå äta massor med god mat och snacka skit. För att inte tala om goodiebagen och tävlingarna- Jag vill oxå!!!
 
Det är i såna här lägen som jag skulle önska att vi bodde närmare Sthlm.
 
Nu ska jag äta lite mat med familjen och sen ska jag passa på att vila lite. Ikväll så  MÅSTE jag öppna skolböckerna och banka in lite kunskap i mitt lilla blonda huvud.

Postat av: emlisch

haha, skrev precis ett inlägg om just att man ibland önskar att man bodde närmre eller i Stockholm där alla event händer ;)

fy för att plugga vännen- inte kul när man känner sig seg och trött

kramar

2012-11-07 @ 19:56:02
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: emlisch

haha, skrev precis ett inlägg om just att man ibland önskar att man bodde närmre eller i Stockholm där alla event händer ;)

fy för att plugga vännen- inte kul när man känner sig seg och trött

kramar

2012-11-07 @ 19:59:51
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Nästa gång hakar du på och så delar du, jag och Agge på ett billigt hotellrum. Nu betalade vi bara 300kr/pers och jag kan lova dig att om du inte har något emot att sova skavfötters eller bredvid någon så ryms det lätt minst 3 pers i de stora sängarna de hade i yttepytte rummet

2012-11-11 @ 17:02:45
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0