Munsår :/

När jag var på jobbet igår så kände jag hur det "stack" till i läppen. Alla vet väl vad det innebär? Ja -munsår!

Faaaaaaaaan!! :/



Jag försöker att inte pilla, men det är inte lätt alls...

Någon som har något mirakeltips på hur man snabbt blir av med munsår?? Hjälp mig nu... :/

Postat av: Paulina

Kanske inga mirakel direkt men jag brukar använda nån utav salvorna anti eller vectavir. Fast det brukar jag ta redan när det där första stickena kommer.
När det väl har brutit ut brukar jag använda compeed munsårsplåster. De tycker jag är kanon, framförallt på natten så det verkar medan man sover. Plus att det känns lite fräschare att ha nått över.
Lycka till!! Vet själv hur jobbigt det är!!

2012-11-02 @ 15:51:22
URL: http://www.migochminlillafamilj.blogspot.se
Postat av: Camilla

Aloevera lypsyl använder jag och det är rena miraklet lindrar det onda o läker betydligt fortare än med Apotekets salvor. Dock lite svårt att få tag på men tror nån av hälsokost affärerna har.

2012-11-02 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0