Ugglevinst

Häromdagen fick jag ett mail från Babyproffsen att jag hade vunnit andrapris i deras Skip Hop tävling.

Andrapriset var en vagnleksak som jag fick hämta ut i butik.


Igår när jag ändå skulle på möte i Norrköping igår så passade jag på att svänga in och hämta den.




Jag blev väldigt glatt överraskad!
Jag fick välja mellan en uggla (med ugglebebis) eller nåt annat djur (som jaginte har en aning om vad det var, eftersom att jag bara hade ögon för ugglan!)

En underbart fin uggla med "prassel" i vingarna och en ugglebebis med bitring i en ficka på magen.

Det kommer att bli jättefint på Towas vagn :)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Så fina!! :)



Kram!

2012-05-10 @ 15:42:01
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0