Härliga lördag!

Idag ska vi på dop och efter det ska vi på konsert!

Barnen ska vara hos Mormor och Morfar så jag och Darlingen kan smita iväg själva på konserten. Oj vad det kommer kännas konstigt, men vi ska passa på att njuta! Av varandra och av konserten!


Vad har ni för er en Lördag som denna?? :)





(En gammal bild på mig, tagen -05, lugg, ja det var ganska fint) ;)

Postat av: Fnulan

Allt klär ju en skönhet! Idag ska vi flytta =)

KRAM

2012-03-17 @ 08:58:39
URL: http://fnulan.se
Postat av: Amanda

Härligt med lite egentid utan barn! NJUT!! Här bakas det idag och när sista plåten är gjord ska jag städa och om jag hinner också pyssla ihop lite fint till ettårs kalaset imorgon. Som vanligt vill jag väl alldeles för mycket och kommer inte ens hinna hälften men friskt vågat hälften vunnet. Eller hur!? ;)

2012-03-17 @ 14:07:59
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0