Utmaning

Häromdagen blev jag utmanad av finaste Sandra.

Här kommer mina svar:


1: Hur länge har du varit tillsammans med din sambo/kille/man?
Jag och min sambo har varit tillsammans sen 1 november 2005. Så ca 6,5 år.

2: Vilket är ditt drömyrke?
För några år sen hade jag svarat polis. Nu vet jag inte riktigt. Jag vet iaf att jag vill jobba med människor.

3: Vad gör du i framtiden om 15 år?
Om 15 år? Jaa, vad gör jag då? Den som lever får se. Men jag tror (och hoppas) att vi bor kvar i huset, är gifta och har fått två barn till.

4: Vilket barnklädmärke är ditt nummer 1?
Molo och villervalla, men om jag köper "nya" kläder blir det mycket Lindex och Kappahl. Jag tycker inte att det är värt att köpa dyra märkeskläder till barnen när de är små. Däremot köper jag en hel del begagnat, och då kan det bli en del märken :)

5: Bästa egenskapen hos din sambo/make?
Att han tar så mycket ansvar. Jag kan lita på honom till 110% och vet att han alltid ställer upp. (Ofta så är det han som tycker att jag ska iväg på olika event ;))

6: Vad lägger du helst pengar på?
Barnen. Att barnen har det bra, det betyder allt för mig.

7: När fick du en massage senast?
Oj det var längesen!! Men jag ska börja plugga till massör i höst och då hoppas jag på att jag kommer få massor med härlig massage av mina klasskompisar :D

8: Vad skrämmer dig?
Pengar skrämmer mig. Att ha massor av dem/ Att inte ha några alls. Att allt kan ändras på någon sekund.


9: Skulle du kunna bo i ett kollektivt?
Alltså jag delade ju längehet med två st tjejkompisar när jag bodde i Växjö. Det funkade bra, men då var vi runt 20. Nu när jag är några år äldre och har ett gäng barn och ett gäng djur så skulle jag nog inte palla det.

10: Önskar du att du var bättre på något, och i så fall vad?
Jag önskar att jag skulle ha lättare för att gilla människor. Lättare att "godkänna" dem. Att släppa in dem i mitt liv.



Jag skickar utmaningen vidare till:


Jenny, Emelie, Carolina, Fnulan och Elin :)
(om ni har gjort utmaningen förut så skicka gärna en länk så jag kan läsa era svar)

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vad härligt att läsa lite mer om dig :) Ja det där med pengar skrämmer mig oxå!! Jätte obehagligt att tänka på hur snabbt allt kan förändras :(



Kram

2012-06-07 @ 07:21:36
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Jenza -mamma till två busfrön

En till utmaning att göra för dig =P



http://jenza.bloggplatsen.se/2012/06/07/8044291-utmaning/

2012-06-07 @ 08:00:34
URL: http://jenza.bloggplatsen.se
Postat av: emlisch

tack så mkt för din utmaning..har dock redan gjort den..fick den av sarina ;)



men tack såå mkt <3



hoppas ni får en fin dag och att bion igår va bra, grymt avis!



kramar

2012-06-07 @ 08:09:48
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0