Lugn

Äntligen lite lugn och ro. Snacka om att dagen gick i ett igår.

Vi började med att åka in mot Nyköping, parkera bilen och bege oss mot bussen. Bussen gick till Parken Zoo. Vi fick ett gäng härliga timmar i parken, men hann långt ifrån att se och göra allt. Kl 15.00 skulle bussen åkt hemåt igen. 15.15 kom de sista (som inte lyckas hålla tiden....) och bussen kunde åka hemåt igen.

Busschaffisen tyckte att vi skulle åka genom Katrineholm hem istället för Eskilstuna (vet inte riktigt varför, vägarbeten eller olycka?). Dock drabbades vi av vägarbeten på den vägen oxå, och blev ståendes.

Kl 17.00 kom vi fram till bilen. Då var det meningen att vi skulle hinna åka och hämta ut vår saab som hade varit på service, åka o handla, åka hem och hämta alla Tupperwaresaker och sen skulle jag vara tbx i stan kl 18. Eftersom att vi bor en bit utanför stan så blev det totalt omöjligt.

Tack vare att mina snälla föräldrar ställde upp och hämtade vår saab så kunde jag släppa av Darlingen och barnen, de kunde möte upp Mormor och Morfar, få saaben och åka hem. Medans jag brassade hem, hämtade sakerna och kom tillbaka till stan i tid.

Väl tillbaka i stan så var det en bra demo. Trevligt folk och jätte gott fika! Tack snälla Jenny för igår!


Senare kommer ett inlägg om Parken Zoo.


Vad har hänt med blogg.se btw?? Bra eller dåligt??

Postat av: Emlisch

Jag blir avis... Ni gör så mycket roliga utflykter ju!!

Jag tycker att detnua funkar bra. Skönt att kunna svara på kommentardirekt ju!

Skönt att kunna ladda upp flera bilder samtidigt!

Kram vännen

Svar: Hur funkar den här svaragrejen då? Kommer det i min blogg eller automatiskt till den bloggen som kommentaren kommer från?? :)
SoffiZ

2012-06-15 @ 09:50:00
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: Johanna

I vår buss så sa chauffören att dom tog den vägen för att det var mindre "kringelkrokig" väg så risken var mindre för åksjuka och illamående plus att att den vägen bara var tio min längre vilket jag inte riktigt håller med om..

2012-06-15 @ 23:02:33
URL: http://SilverDraken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0