Var finns rean?

Jag har fått flera förfrågningar var jag hittar all rea... Den är ju överallt!

Shoppa på nätet är en favorit, älskar att få hem sakerna direkt i lådan. Dock så är det ju alltid roligt att känna, klämma och prova tex kläder i affären, samt att man får ta med kläderna direkt.

Sen att jag är en sån människa som alltid har ögonen öppna för rea året om är en annan sak.
Det är väldigt sällan som jag handlar varor till ordinarie pris. Om jag köper kläder så har jag oftast nån rabattkod eller nåt till hands.

Japp sån är jag. Snål? Ja kanske? Men jag kallar det hellre ekonomisk :D



Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag är precis likadan! Min rea-radar är alltid på ;)

Och ja, ekonomisk heter det ju :)

2012-01-22 @ 23:14:22
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pearn

Man blir ekonimisk på äldre dar har jag märkt. Här skrivs matlistor och veckohandlas, allt för att det slösas allt för mycket annars!

2012-01-23 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0