Vem är du?

Den här roliga listan hade Milla inne hos sig. Självklart snor jag den ;). Hehe

Kom igen nu, det vore roligt att veta vilka ni är som läser inne hos mig?

Vem är du som läser här?
Hur gammal är du?
Vad jobbar du med/pluggar du?
Vad gör du när du är ledig?
Var och hur bor du?
Vad ser du fram emot?

Vad ska du göra idag?/Gjort idag?
Vad läser du just nu?
Vad ser du för tv-serie helst just nu?


Postat av: Linda

Jag är här ibland så jag får väl ta och svara :)



Vem är du som läser här? -- Din gamla klasskompis från högstadiet.



Hur gammal är du? -- 28

Vad jobbar du med/pluggar du? -- läser psykologprogrammet



Vad gör du när du är ledig? -- ledig finns inte som student...



Var och hur bor du? -- lägenhet i linköping



Vad ser du fram emot? -- en kompis 30 årsfest på lördag



Vad ska du göra idag?/Gjort idag? -- varit på föreläsning tidigare och ska nu diska, tjoho!



Vad läser du just nu? -- en trave psykologiböcker



Vad ser du för tv-serie helst just nu? -- gilmore girls, alltid!

2012-02-22 @ 19:54:56
URL: http://ihuvetpalilly.blogspot.com
Postat av: Sofie

Sofie- en som hittade till din blogg för snart 4 års sen då vi skulle ha bebisar ungefär samtidigt. Har hängt med här sen dess:)



Jag är 23 år (okej nästan 24, den 28 april men det låter roligare med 23..:)



Jag jobbar (förtillfället) som personlig assistent



Bor i hus nere i småland, Tranås närmare bestämt



Jag ser fram emot helgen och ledigheten:)



Jag har jobbat och varit duktig och motionerat i simhallen idag:)



Läste just ut Zlantans bok



Tvserier? Hmm följer typ ingenting. Kollar jag på TV:N så är det melodifestivalen, Skavlan eller På Spåret. Så rolig är jag:)

2012-02-22 @ 21:39:39
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vem är du som läser här? Milla aka Camilla :)



Hur gammal är du? 29 i några månader till ;)



Vad jobbar du med/pluggar du? Jobbar som annonssäljare på en av Sveriges största barnsajter.



Vad gör du när du är ledig? Myser med familjen, bakar och pysslar.



Var och hur bor du? I en bostadsrättsvilla några mil utanför Örebro.



Vad ser du fram emot? Sommaren, och att få köpa huset!



Vad ska du göra idag?/Gjort idag? Haft ännu en sjukdag, så bara vilar i princip.



Vad läser du just nu? Din blogg ;)



Vad ser du för tv-serie helst just nu? Big brother.

2012-02-23 @ 19:25:33
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny B

Din polare =)

28 unga år

snabköpskassörska i kvarteret där jag bor =P

Bloggar och träffar dig ;)

Nyköping, Hus

Mammabloggalan i maj!

Har jobbat nu soffmys

inget men har köpt en stephen king idag

halv 8 hos mig

2012-02-23 @ 19:31:22
URL: http://jennylbirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0