Så typiskt!

Oliwer hade lite feber på morgonen igår men den gick sakta men säkert ner till normal temp.

Vi tog på oss varmt och gick till skridskobanan (Vi bor granne med den). Det var första gången i hans liv som han testade att åka skridskor och det gick "sådär" kan man säga ;) När vi kom hem igen så åt vi lite lunch.




Några timmar senare skulle Darlingen ut och åka skridskor med några vänner. Oliwer såg att det var barn med och han ville oxå vara med. Vi klädde på oss alla kläder igen och gick ut i kylan. En timme senare var vi inne igen. Helt galet kallt ute.


Jag fick för mig att barnen ville bada och blåste upp en pool.
Tänkte att det är roligare än att bada i den vanliga baljan ;)




Jag fick lust att slänga av mig alla kläder och hoppa i, det såg så mysigt ut!


Oliwer var pigg och fräsch resten av kvällen och vaknde med hosta och feber i morse.
Faaaaaan, denna j*la feber. Så himla dumt att ta ut honom igår, men han var pigg och vi tänkte att lite frisk luft gör honom bara bra. Tji fick vi.



Idag får Oliwer ha en innedag med sin pappa. Jag och Towa ska åka iväg på Julias namnfest.




Önskar er alla en härlig dag där ute i det kyliga vinterSverige!

Postat av: Sofie

Vad lika de är Oliwer och Towa! Går inte ta miste på att de är bror och syster:) Hoppas ni får en fin dag!

2012-02-04 @ 14:41:11
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Russin

krya på Oliwer, här ligger jag med i feber.. Blää vad surt det är.. :(



2012-02-05 @ 08:13:27
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0