Rasande tempo

Då var denna vecka över. Helgen har gått i ett rasande tempo.

I fredags kom min bror ut och hälsade på. Vi käkade lite lunch, fikade lite och han lekte med Oliwer.
På lördagen åkte jag, barnen och hundarna ut till mina föräldrar. Vi spenderade hela dagen hemma hos dem och när vi skulle åka hemåt så stannade Oliwer kvar. Han skulle minsann sova där.
Jag och Darlingen festade till med tacos och tittade på Melodifestivalen. Vi somnade tidigt som två st klubbade sälar.

Idag var det jättetyst när jag och Towa vaknade. Ingen Darling (han jobbade) och ingen Oliwer.

Vi packade ihop oss och hundarna och for iväg till barnbasaren.

Jag fick mer eller mindre panik när jag såg hur fullt det var på parkeringen, men tänkte att jag går in en sväng och kikar. Träffade en hel del kändisar där inne och fyndade en del.




Är jättenöjd med alla fynd som jag hittade och ångrar inte att jag trängdes där inne med halva Nyköping.

Men usch det var massor med folk, varmt, klibbigt, folk som trängdes och folk som stod i vägen. Gaaaah.



När vi kom hem så plockade vi upp Darlingen och åkte bort till Farmor och Farfar. De kom hem från Egypten häromdagen. Vi fick se bilder från resan och fick några fina presenter.


Dock åkte vi hem ganska snabbt eftersom att både Towa och Oliwer var helt galet trötta.


Nu blir det snart sängen, jag ska bara kolla klart på Wallander ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0