Medicin = Blä!

Imorse vaknade lilla Towa vid 6 och ville ha mat, när hon fått det så somnade vi om, ända tills kl 9.15! Åh vad skönt! Oliwer är mycket bättre idag, han tog en 12 timmars natt.

Stackars Oliwer låg nere i källaren på soffan hela dagen igår och tittade på Bolibompa. Jag var nere massor med gånger och passade upp på honom. Han åt en mängd glassar och tog sin medicin snällt. Även fast den smakade blä. "Mamma, jag kan äta massor med glass och bli frisk, jag lovar!" :).

Han fick iaf i sig lite mer än glass igår. Lite yoghurt och macka bla.

Idag har han ätit en skål med mjölk och flingor. Han sa själv att han var hungrig. Han pratar mycket mer idag och är mycket piggare. Skönt!!


Usch jag gillar inte att ha sjuka barn. Oliwer som är så livlig annars blir så himla slö :/. Stackarn.



Idag kommer Darlingen hem!! :)



Postat av: Mamma och Mormor

Vad skönt att Oliwer verkar piggare idag!!!

Kram!!

2012-02-02 @ 15:02:59
Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepieces från Suit of Sweden!

lycka till i tävlingen :) kramis

2012-02-02 @ 16:20:39
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Kattises - Alltid tävlingar!

Hej alla mammabloggare/bloggare som är fastrar/mostrar, morbröder/farbröder!!

Nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna valfri produkt från www.pledd.se till alla bebisar för max 200kr!!



Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-valfri-produkt-hos-pleddse.html

2012-02-02 @ 17:37:56
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0