Jag vann igen!

Åh vad roligt, jag vann en till biljett till Loppi´s blog jam session på Café Opera den 10 mars!

Eftersom att jag redan har en biljett så bjuder jag med min fina vän Jenny. Jag ringde henne för en stund sen och hon blev jätteglad :) Det ska bli jätteroligt att "introducera" henne i bloggvärlden!




Just nu är jag inne i ett riktigt "vinststim". I LIKE IT! ;)

Postat av: Sofie

Vad du vinner människa:) Men och andra sidan är du nog med och deltar i något fler tävlingar än mig haha. Kul när man vinner i alla fall:)



Jag hittade kassaboken inne på en bokhandel. Tillslut. Var inne både på Ö&B, Fyndlagret, Åhléns och en data och kontors butik men ingen av dem sålde såna...



Ha det bäst!

Kram

2012-02-20 @ 20:02:49
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0