Det blev inte som planerat

Vid 18 tiden idag knallade vi över till grannen. Vi fikade och sen bänkade vi oss framför tv:n för att se Melodifestivalen.

Med 6 barn under 4 år så blev det lite lätt livligt.
Jag kan helt ärligt säga att jag hörde inte en enda låt, och har därmed ingen åsikt om de låtarna som gick vidare, och om de som åkte ut.

Av de 6 barnen var det två bebisar (Towa och Lova). De andra barnen är mellan 1år och 9 månader- 3år och 7 månader.
Gissa om det lektes, dansades och grejades! Sen var det ett gäng vuxna som pratade, skrattade och höll låda :D


Gänget växer och växer. Det är Darlingens barndomskompisar. För några år sen var vi "bara vuxna", sen kom Oliwer och nu har gänget vuxit till sig med en hög barn. Om ett år kommer det bli livat, då har Towa och Lova vuxit till sig, och minst en till bebis har kommit (den kommer i maj) :)


Tittade ni på Melodifestivalen? Var det rätt låtar som gick vidare?


Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vilken mysig kväll :) Själv kan jag inte sluta skratta när jag tänker på att Ranelid med sitt stånkande halv rappande faktiskt tog sig till final... Jag skrattar så jag hickar!!! :)



Kram

2012-02-19 @ 10:42:26
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0