Sjuk :/

Jag är sjuk.
 
Det känns konstigt att vara sjuk från jobbet. Under min tid på den arbetsplatsen så har jag varit sjuk typ 15-20 dagar (om man räknar bort graviditeter).
 
Näsan är täppt. Halsen gör ont och en huvudvärk ligger i luften och väntar på att bryta ut.
Det är värst på kvällen- inte roligt alls.
 
Det var ganska hanterligt idag på dagen. Jag passade på att städa Oliwers toalett/gästtoaletten. Jag satte upp ny gardin, satte upp några tavlor och städade toaletten, handfatet och torkade väggarna.
 
 
 
Det blev pizza till middag. Ganska skönt att slippa laga mat.
 
 
 
Nu ska jag passa på att sova lite. Jag hoppas att jag är helt frisk imorgon så jag kan åka in till stan en sväng. Kanske finns nåt skoj att fynda på rean ;)
 
God natt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0