Lucia 20121213

Idag var det en stor dag!
 
Jag började med att spendera några timmar i skolan i Linköping. När jag kom hem bytte jag bil, plockade upp Oliwer och så åkte vi till sjukhuset.
 
Det blev som vi önskade, han blev av med båda gipsen! SÅ underbart!
 
Efter sjukhuset kom vi hem, åt lite snabbt och sen begav vi oss på Luciafirande med förskolan.
Towa vägrade gå med i tåget. Hon vägrade att gå fram och sjunga med de andra oxå. Men hon satt i mitt knä och diggade när de andra sjöng :)
 
 
Efter firandet blev det lite fika. Dock var det så mycket folk att vi valde att gå hem och fika.
 
Nu ska jag somna.Glad och lycklig över att vi äntligen slipper gipsen!
(Han hade det på benet i 6 veckor och det på armen i 3 veckor.)
 
 
God natt alla finingar!

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Så skönt att liten äntligen slipper gips! Nu håller vi tummarna för att han inte behöver det mer :)
Kram

2012-12-14 @ 09:12:49
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0